Reklam

Twitter

 

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Karar ver Luka Modric dünyanın en büyük takımı hangisi?


Real Madrid'in uzun süredir almak için uğraştığı Tottenham'lı Luka Modric için sonunda muradına erdi. Hırvat oyuncu bugün kulüpte yapılan imza töreni ardından resmi siteye duygularını anlatmış. Modric "Ben dünyanın en büyük ve en iyi kulübünde olmaktan dolayı onur duyuyorum. Benim kariyerimde en mutlu günüm" gibi klasik cümleleri peşi sıra söylemiş.

 
 Mundo Deportivo'da bu sözler bize tanıdık diyerek arşivi kurcalamış ve şu yukarıda  2008 yılında çekilmiş fotoğrafı bulmuş. Resim 2008 yılına ait ama bir de 2010 yılında adı tekrar Barcelona ile anılmaya başlayınca söyledikleri var. Hırvat orta saha oyuncusu "Ben burayı seviyorum bu bağlamda dünyanın en büyük kulübünde kim oynamak istemez?" diye sormuş. O zaman biz de ona soralım "Sevgili Modric dünyanın en büyük kulübü hangisi?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...