Reklam

Twitter

 

26 Ağustos 2012 Pazar

FOTO: Liverpool'da yıldızlar gibi karşılanan Nuri Şahin


Real Madrid'de ilk senesinde beklediğini bulamayan Nuri Şahin yeni rotası artık Liverpool. İngiliz ekibine 1 yıllığına kiralanan milli oyuncumuz kulüpde büyük bir heyecan yaratmış. Liverpool'da forma giyecek ilk Türk futbolcu olan Nuri Şahin'in her anı fotoğraflanıp resmi siteden verilmiş.

İlk olarak Melwood'da Zaf Iqbal tarafından sağlık kontrolünden geçen oyuncu daha sonra takımın patronu Brendan Rodgers ile bir araya geldi. Oyuncu kendisini 1 yıllığına Liverpool'lu yapan imzayı attıktan sonra bu sezon giyeceği 4 numaralı yeni formasıyla poz verdi.

Oyuncu ilk yaptığı açıklamada "2005 yılında İstanbul'da oynanan Liverpool-Milan finalinde oradaydım. Türkiye milli takımı olarak U17 Avrupa Şampiyonası'nı kazandığımız için federasyon tarafından davet edilmiştik. Liverpool taraftarlarına yakın bir yerde oturuyordum ve o gece çılgın bir gece oldu. Ben taraftarlar için futbol ve Liverpool takımının ne demek olduğunu o gece gördüm" diye anlatmış.


Bu arada Nuri Şahin siteye verdiği söyleşide Liverpool'u seçmesinde Real Madrid'den takım arkadaşı Xabi Alonso'nun etkili olduğunu söylemiş. İşte o söyleşinin devamı:

Öncelikle Nuri Liverpool'a hoşgeldin. Liverpool'a imza atmak nasıl bir duygu?
Bu harika bir duygu. Burada olmaktan mutluyuk ve Liverpool için oynamak için sabırsızlanıyorum…

Sen Liverpool için imza atan ilk Türk oyuncu oldun. Nasıl hissediyorsun?
Tabii ki ilk Türk oyuncu olarak Liverpool kulübünde forma giymek beni çok gururlandırıyor. Şimdi bana kalan Türkiye'deki insanları gururlandırmak.

Brendan Rodgers ile konuşmak için bir fırsatın oldu mu?
Evet çok konuştuk. Bana nasıl bir futbol oynatmak istediğini beni sahada nerede gördüğünü konuştuk. Ben onun futbolu sevmesinden etkilendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...