Reklam

Twitter

 

13 Ocak 2013 Pazar

FOTO: Q7 oldu RQ37


Beşiktaş'ın Portekiz'li eski oyuncusu Ricardo Quaresma Dubai'de Al-Ahli ile takımı ile anlaşmaya varmasının ardından bugün basının karşısına çıktı. Beşiktaş'da 7 numaralı formayı giyen ve Q7 lakabıyla anılan oyuncu yeni takımında forma numarası olarak 37'yi seçti. Oyuncu hakkında yeni yöneticileri övgü dolu sözler dile getirirken takımı yeni lakap olarak RQ37'yi kullanmaya başlamış bile. Quaresma ise "Birlekiş Arap Emirlikleri ligi hakkında pek birşey bilmiyorum ama teknik direktör Quique Flores ile konuştuktan sonra daha bilgi sahibi oldum. Ben burada Ahli ile ile kupa kazanmak ve tekrar sahalara dönmek için sabırsızlanıyorum. Ben takım arkadaşlarımla zaferlere uğraşmak için yardımcı olacağım. Bireysel değil kollektif olarak bunları başarmak istiyorum" diye konuştu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...