Reklam

Twitter

 

22 Aralık 2012 Cumartesi

Pancu Beşiktaş'tan aldığı paralar ile Noel Baba oldu!

Romanya Ligi'nde sıkıntı günler geçiren ve borçlarını ödeyemiyecek duruma gelen Rapid Bükreş'te oyuncuların kurtarıcısı tanıdık bir isim olmuş. Geçtiğimiz günlerde yabancı oyunlarını eposta ile sözleşmelerini fesh ederek gündeme gelen kulüpte eski Beşiktaş'lı Daniel Pancu ekonomik sıkıntı çeken oyuncuların umudu olmuş.

Romanya basınında yer alan haberin girişi ise aynen şöyle "Beşiktaş'ta küçük bir servet kazanarak ülkeye geri dönen Pancu soyunma odasında arkadaşların umudu durumunda" diye yazmışlar. Noel öncesi takımdaki arkadaşlara yardım etmesi beklenen Pancu olayla ilgili "Bana bazı arkadaşlarım onlara yardım etmem için gelmişlerdi. Ben burada yaşıyorum ve para için Rapid'de oynamıyorum. Daha önce 1000-2000 euro ödünç para vermiştim. Neden meslektaşlarım evlerine yiyecek götürmesinler" diyerek duruma olumlu yaklaşmış. Pancu takım arkadaşlarına daha para vermesede Romen oyuncular ona bu konuda güvendiklerini açıklamış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...