Reklam

Twitter

 

24 Aralık 2012 Pazartesi

Kayserisporlu Mouche'den ilginç açıklama...


Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor'da forma giyen Pablo Mouche tatil için gittiği ülkesinde uçaktan iner inmez ilginç açıklamalarda bulunmuş. Boca Juniors'un başına geçen ünlü teknik Carlos Bianchi'nin forvet hattı için Pablo Mouche'yi düşündüğü yönündeki haberler için açıklamalarda bulunmuş. Arjantinli golcü "Eğen beni çağırırsa bu benim için muazzam bir gurur olurdu ama şu an Kayserispor'da forma giyiyorum. Böyle bir şekilde ismimin anılması bile benim için onurdur" diye açıklamada bulunmuş.


 

Kayserispor ile olan sözleşmesinden dolayı transferinin gerçekleşmesinin çok zor olduğunu açıklayan oyuncu Türkiye'deki kısa tecrübesini de anlatmış. Mouche'yi "Türkiye'ye uyum sağlamaya çalışıyorum. Yaşadığım sakatlıklar ardından Beşiktaş maçında iyi bir seviyeye geldim. Çok kısa sürede güzel deneyimler yaşadım" diye özetlemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...