Reklam

Twitter

 

27 Aralık 2012 Perşembe

Barrichello evine döndü!


Formula 1'de en çok yarışan pilotlardan biri olan Rubens Barrichello 40 yaşında olmasına rağmen pistlerden uzak duramıyor. Formula 1'den sonra IndyCar yarışlarında şansını deneyen deneyimli pilot bu senede direksiyonu Full Time Sports'a kırdı. Ülkesinde organize edilen Stock Car yarışlarında Full Time Sports takımı adına yarışacak olan Barrichello bu haberi twitter üzerinden takipçileriyle paylaştı. Daha önce konuk olarak katıldığı yarışlara devam etme kararında en büyük etkenin 20 yıldan fazla bir süredir uzak olmasını göstermiş. Twitter üzerinden "Eve gitme zamanı, bu benim için harika olacak, hem de aileme yakın olacağım. Ben 20 yıldan fazladır evden uzakta çalışıyorum. Burada yarışacağım için gurur duyuyorum ve tüm destekleriniz için çok teşekkür ediyorum" diye paylaşmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...