Reklam

Twitter

 

3 Eylül 2012 Pazartesi

VİDEO: Di Canio Balotelli'nin tahtını sallıyor...


Paolo Di Canio hemşerisi Mario Balotelli'nin İngiliz basınındaki hükümdarlığına son vermeye kararlı gibi... Her maçında mutlaka bir olayı olan Swindon Town teknik direktör Di Canio son kurbanı ise genç kalecisi Wes Foderingham olmuş. Swindon Town ile Preston North arasında oynanan maçın ilk 10 dakikasında 2 gol yiyen kalecisinin özellikle ilk golde hatalı olmasını kabul edememiş. İtalyan hoca 21 yaşındaki kaleciyi tam 21. dakikada oyundan çıkartırken açıkça tepkisini göstermiş.

Oyundan çıkan genç kaleci ise duruma epey tepki gösterip yerde duran suya tekme atarak soyunma odasının yolunu tutmuş. Bu görüntülerdeki detay ise hocasının ne kadar deli olduğunu bilen kaleci ara sıra arkasını kollamayı ihmal etmemiş.

Maç sonu yayıncı kuruluşa konuşan Di Canio "Ben şimdiye kadar izlediğim futbol maçları izinde gördüğüm en kötü oyunculardan biriydi. Ben neden kaleci değiştiremiyorum? Onun gömleğinin rengi farklı diye mi yaksa kaleci başka bir takım adına oynayan bir eleman mıdır? Ben Wes'i biliyorum o Stoke maçında bile berbat oynadı. Bugün o kötü bir profesyonel oyuncu gibi davrandı. Cahil, kibirli, bir futbolcu olarak değil bir insan olarak. Oyundan çıktıktan sonra yaptıkları için çıkıp herkesten özür dileyecek yoksa o benim takımımdan gider" diye sert bir çıkıyta bulundu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...