Reklam

Twitter

 

27 Eylül 2012 Perşembe

Almeyda'nın anıları İtalya'yı karıştırdı…


River Plate baş antrenörü olan Matias Almeyda İtalya'da yaşadıklarını kale alınca ortalık biraz karıştı. Kitabında İtalya'da doping, şike, mafya ile yaşadıklarını yazan Almeyda ülkesine tek parça döndüğüne dua edebilir.

Lazio, Parma, Brescia ve Inter takımlarında oynayarak İtalya'da 8 yıl geçiren Almeyda Parma'da forma giyerken bir maç öncesi kendilerine bir ilaç verildiğini ve bunların vitamin karışımı olduğunu söylendiği yazmış. Almeyda ilacı aldıktan sonra "tavana kadar zıplayabilirdim" diyerek doping verildiğini açıklamış. Arjantinli oyuncu daha sonra bazı futbolcu arkadaşlarının kas sorunları, kalp hastalıklarından ölümlerinin nedeni olarak verilen ilaçların olduğunu düşünüyormuş.

Almeyda kitabında ayrıca Inter'de oynarken alkolle verdiği mücadeleye de kitabında yer vermiş. Almeyda olayı "Ben tam 5 litre şarap içtim tıpkı Coca Cola içer gibi ve tıpkı komaya girmiş gibi oldum. Uyandığımda bütün ailem etrafımdaydı. Ben cenazem olduğunu düşündüm" diye yazmış.

Arjantin'li oyuncu mafya tehdiyle ilgili başından geçenleri ise "Ben Parma kulübünün eski başkanı vesahibi Stefano Tanzi ile bir anlaşmazlık yaşadım ve birkaç gün sonra yeni arabam garajda yoktu. Bu olayın aynısını eski takım arkadaşım Savo Miloseviç'te yaşamış. Olayın ardıdan eşim bir gün eve geliyor ve içeriden sesler geldiğini duyunca hemen kaçıp polisi arıyor. Eve girdiğimizde duvarda makine yağı ile mafya bir mesaj bırakmıştı. Eşim erken doğum yapınca ben de 2002 Dünya Kupası sonrası Parma'ya bir daha geri dönmedim"  diye yaşadıklarını kalema almış.

Almeyda ayrıca İtalya'da oynarken başından geçen bir şike anısınıda kitabına taşımış. Arjantinli oyuncu "Parma'lı bazı arkadaşlarım Roma'lı oyuncuların oyunu kaybetmemezi istediğini bize söyledi. Ben durumu kabul etmediğimi söyledim ama soyunma odasına gittiğimizde para vardı" diye yazmış. Bu arada maçı Parma'nın 3-1 kaybettiğini de paylaşalım… Almeyda İtalya'da geçirdiği 8 yıl ile aslında mafya filmlerine taş çıkaracak bir hayat yaşamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...