Reklam

Twitter

 

30 Ağustos 2012 Perşembe

3 Lig takımı 2 Lig takımını 31-0 yenerse…






Romanya'da kupa maçında eşleşen 3. Lig takımı ACS Berceni ile 2. Lig takımı CS Buftea arasında oynan maçta ortaya inanılmaz bir skor çıkmış. 2. Lig'e yeni çıkan CS Buftea ekibi yaşadığı maddi sıkıntılar nedeniyle kupa maçına gençlerle kurulu bir takımla çıktı. Bu durum karşısında rakibi ACS Berceni hiç vicdan yapmamış ve maçı tam 31-0 kazanmış. İlk yarısı 12-0 biten maçın ikinci yarısında 3. lig ekibi hızını kesmemiş ve tam 19 gol daha atmış. Bu yenilgi Romen futbolunda alınmış en ağır yenilgi olarak tarihe geçmiş.

ACS Berceni başkanı Stephan Stana maçla ilgili olarak  "Size skoru söylemeye utanıyorum ama bu bizim suçumuz değil çünkü onlar rekabeti gözardı ettiler" diye açıklamış.

 
31-0 biten maçın kahramanı ise tam 9 gol atan forvet Nicholas Ciochina olmuş. 32 yaşındaki golcü "Ben hayatım boyuncu hiç 9 gol birden atmadım" diyerek yaşadığı şaşkınlığı dile getirmiş.

ACS Berceni teknik direktörü Lawrence Dinita maçla ilgili olarak "Ben bizim karşımıza genç bir takımla geleceklerini biliyordum bu yüzden takımıma oyunu ciddiye almalarını istedim. Ben de bu skoru beklemiyordum. İlk yarı 12-0 bittiğinde oyuncularıma daha yumuşak oynamalarını söyledim ama hiç biri beni dinlemedi. Skor önemli değil ama bundan sonra küçük takımlarla maç yapanlar karşındaki rakibini daha ciddiye almaları için önemli bir ders olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...