Reklam

Twitter

 

6 Temmuz 2012 Cuma

Peki hazır mı Muhammed?. Koca bir HAYIR!..

 

SERDAR SARIDAĞ
Saat sabahın altısında kalkmayalı çok zaman olmuştu. En son askerdeyken hissetmiştim sabahın bu saatlerinde görev için kalkmanın üzerimde yarattığı psikolojik travmayı. Ben neredeyim, kimim ben ve ne işim var burada semtomları içerisinde Bad Kleimkirchheim’in çam kokuları kalk borozanını çaldırmıştı zihnimde.  “Eh be Samet hoca” dedim sabah takım otelinin önünde gördüğümde kendisini. “Daha ne istiyorsun güne bu saatlerde başlarsan daha zinde olursun” dedi ama o vakit zindenin “Z”si bile geçmiyordu metabolizmamdan.  Bendeki bu aynı akibet uykusuzluktan günaydını bile güçlükle söyleyen futbolcularda da vardı.



İdman sahasının hemen yakınından geçen derenin sesi ile bir nebze de olsa zindeliğimiz geri gelmeye başlamıştı. Futbolcuları yorucu bir istasyon çalışması bekliyordu. Çeşitli parkurları topla geçmeye çalışan oyuncuların finalde kaleye çektikleri şutlarda bir derecelendirme yapacak olursak ben başa Muhammed’i yerleştirirdim. Recep hocanın ayağıyla durdurduğu toplara sol ayağıyla öylesine kararlı vuruyordu ki direkte patlayanını bile gol olarak saydım. Böylesine şutların kaleye girmesinden çok vuruş anında o toptan gelen ses adamın kulaklarının pasını silmesine bayılıyorum en çok. Sol ayağına iyi bak Muhammed çünkü futboldan ne alacaksan o ayak sayesinde alacaksın.
Peki hazır mı Muhammed?. Koca bir HAYIR!..

Nedir onun eksikliği diye soracak olursanız bence geçen sene sürekli oynatılmaması. Özellikle Carvalhal döneminde bir Alves bir Burak Kaplan kadar şans bulamadı. Samet hoca, Beşiktaş’ın başına geçmeden önce bazı gençler için “Oynatılırlarsa futbolcu olurlar kardeşim” demişti. İşte Muhammed o bazı gençlerin içerisinde. Bir futbolcunun kendine özgüven beslemesi için sürekli olarak tecrübelilerle oynatılması lazım. Sergen kaç yaşında a takıma katıldı bir hatırlayın.  Genç yetenekler yürekli hocalarla (Lucescu, Terim, Milne, Toshack) gün yüzüne çıkabilir. Samet Aybaba’da da ben bu yüreği görüyorum.  Eğer basın Muhammed’i fazla abartarak dev aynasının önüne getirmezse ve Muhammed de Samet hocanın dediklerini harfiyen uygularsa, Beşiktaş neden yeni bir yıldızı vitrine çıkarmasın. Çok özledik alt yapıdan yıldızların çıkmasını.

1 yorum:

  1. aybaba firca atmis bugun mamiye neden acaba gordunmu hic?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...