Reklam

Twitter

 

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Balotelli: Ben baba olacaksam önce kanıt isterim


Euro 2012'nin yıldızlarından biri olan İtalyan golcü Almanya maçı öncesi eski kız arkadaşı Raffaella Fico aldığı telefon ile Baba olacağı haberini almıştı. Raffaella Fico İtalyan Chi dergisine verdiği söyleşide Balotelli'nin haberi aldığında bir süre sessiz kaldığını ama sonra çok mutlu bir haber verdiğini söylemişti. Bugün İtalyan golcünün cephesinden gelen açıklamaya göre eski sevgilinin anlattıkları pek uyuşmuyor gibi. Balotelli "Ben bütün sorumlulukları alacağım, ama önce benim baba olduğuma ispatlayak bir delil istiyorum.
Golcü oyuncu eski kız arkadaşlarının açıklamalarına ise "Ben bir kaç gün önce Raffaella'nın hamile olduğunu başkalarından duydum. Ben çok büyük hayal kırıklığı yaşadım çünkü dördüncü aya kadar benim birşey bilmememin normal olmadığını düşünüyorum. Ben kişisel hayatımın kamuoyu önünde konuşmaktan rahatsızım ama bu olayı çözlk için müdahale etmek zorunda hissediyorum. Bizim ilişkimiz Nisan ayı başlarında sona erdi ve o günden beri bir ara gelmedik. Ben bana bu önemli olayı söylemek için benimle neden temasa geçmediğini anlamıyorum" dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...