Reklam

Twitter

 

26 Haziran 2012 Salı

"Ben olsam Quaresma'yı Lizbon'a geri gönderirdim"


Portekiz'de gündem her ne kadar İspanya ile oynanacak olan yarı final maçı olsada Ricardo Quaresma ile Miguel Lopes arasında yaşanan kavgada konuşulmaya devam ediliyor. Correio da Manha gazetesi konuyla ilgili sanat dünyasının görüşünü de almış. Portekiz'in ünlü aktörlerinden Ruy de Carvalho ile genellikle Euro 2012 ile ilgili konuşan gazete bir soruda Ricardo Quaresma ile Miguel Lopes kavgasını sormuş. Ünlü aktör "Ben milli takım teknik diröktörü olsaydım Ricardo Quaresma'yı Lizbon'a geri göndermiştim. Quaresma'nı verdiği tepki makul sınırları aşmıştır. Quaresma'nın yaptıkları Portekiz takımına hizmet etmek için caiz değildir" diyerek yıldız oyuncuya tepkisini epey sert göstermiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...