Reklam

Twitter

 

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Uslanmaz Balotelli'nin yeni macerası


İtalyan oyuncu Mario Balotelli'nin son macerasını The Sun gazetesi yazmış. Stockport Old Rectory Otel'de garson olarak çalışan 19 yaşındaki İngiliz kızımız Laura Thorne anlattığı olay şöle yaşanmış. Genç kız işten evine dönerken birisinin kendisini takip ettiğini fark eder. Evinin kapısına kadar takip eden kişinin sapık olduğunu düşünerek korkar. Kapısının önüne kadar kendisini takip eden kişiyi amcasına anlatan Laura Thorne "Amcam kapıya gitti ve birden "Aman tanrım Mario Balotelli" diye bağırdığını duydum. Amcam hemen eve davet etti" diye olayı anlatmış.

Eve giren Balotelli, Laura Thorne durumu açıklamış. Oturup futbol konuştuklarını söyleyen genç kız "Balotelli bana dönüp biz bir ara buluşabilir miyiz diye sordu. Bana tam üç kere sordu. Ben onun o zamanlar bir sevgilisi olduğunu biliyordum ve bu yüzden reddettim. Ona bir futbolcu sevgilisi olmak ile ilgilenmediğimi söyledim" diye başından geçen bu ilginç olayı gazeteyle paylaşmış.

Lauren iyi bir ev sahibi olarak yiyecek içiçek ikramında bulunmuş ama golcü oyuncu sadece tuvalete gitmek istediğini söylemiş. Genç kız Balotelli'nin çok sevecen ve herkese karşı nazik olduğunu söylemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...