Reklam

Twitter

 

20 Nisan 2012 Cuma

Bulgaristan'dan şifa gibi destek...


Geçtiğimiz günlerde lösemi olduğu açıklanan Stiliyan Petrov ülkesi Bulgaristan'dan çok anlamlı bir destek geldi. 5000'den fazla taraftar eski milli takımı kaptanları için Bulgaristan'ın ulusal stadyumunda toplandı. Hem kulüp hem de milli takım forma numarısı olan 19'a gönderme yapmak için tam 19:19 19'da başlayan etkinlik ülkede birkaç TV ve radyo kanallarından canlı yayınlandı.

Bu desteğe karşılıksız kalmayan Petrov stadyuma bağlanarak "İyi akşamlar, Bulgaristan, iyi akşamlar arkadaşlar! Bana ve aileme bu zor zamanda verdiğiniz inanılmaz destek için tüm kalbimle teşekkür etmek istiyorum. Ben savaşmak için yeter gücü ve inanç olduğunu düşünüyorum. Bulgar halkına bu tür jestinden dolayı teşekkür ederiz. Biz bu maçı hep birlikte kazanacağımıza inanıyorum" diye konuştu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...