Reklam

Twitter

 

24 Nisan 2012 Salı

Adriano çok aşağılanmış...


Brezilya futbolunun sorunlu oyuncularından biri olan Adriano'nun geçtiğimiz aylarda zayıflaması için Corintihans tarafından bir otele kapatıldığını daha önce yazmıştık. Corintihans kulübü oyuncunun fazla kilolarından kurtulmak için son çare olarak oyuncuyu otelde gözetim altında tutarak diyet yaptırmak istemiş ama oyuncunun bir türlü istediği kiloları vermemesi üzerine yeni sözleşme imzalamama kararı almıştı.
Adriano verdiği bir röportajda bu olayla ilgili olarak "Ben yasal olarak harekete geçtim. Tam bir hafta hapiste kaldım. Hiçbir zaman ben orada kalmak için anlaşmadım. Bu bir cezaydı ve çok aşağılanmış hissettim" diye açıklamada bulundu. Adriano Brezilya'daki geleceğiyle ilgili ise Flamengo ile anlaşma imzalaya yakın olduklarını açıklamış. 30 yaşındaki oyuncu "Ben Sao Paulo güzel bir şehir ama ben Rio plajlarına alışkınım" diye konuşmuş.

Kaynak: offthepost

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...