Reklam

Twitter

 

14 Şubat 2012 Salı

Numara yapan hakem olursa?



Belçika takımları Lierse ile Zulte Waregem maçında futbol sahalarında görmediğimiz bir görüntü yaşandı. Maçın yan hakemi Frederick Geldhof bir anda başını tutarak sahaya doğru sendelemeye başlamısyla herkes başına sert bir cismin geldiğini düşünerek yanına koştu. Daha sonra saha kenarında hakemin başına gelenin ıslak bir karton parçası olduğunu görünce oyuncular gülmeye başladı.

Maç sonunda olayla ilgili görüşlerini açıklayan Geldhof "Başıma bir nesne geldi ve bunu bir buz bloğu olduğunu düşündüm. Ben şaşkın bir şekilde yere yığıldım. Daha sonra bana gelen parçanın bir karton olduğunu duydul. Bunda gülünecek bir şey yok. Ben iki çocuk babasıyım ve benim kızım bir mesaj gelecek diye korkuyor" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...