Reklam

Twitter

 

26 Aralık 2011 Pazartesi

Monaco'nun yeni patronundan transfer için 100 milyon euro


Monaco'nun yeni sahibi Rus milyarder Dmitry Rybolovlev takımın tekrar Avrupa'da söz sahibi olabilmesi için 100 milyon euro harcayacağını vaat etti. Kulübün resmi web sitesinde satışın gerçekleştirildiği duyurulurken yapılan açıklamada "MSI, önümüzdeki dört yıl içinde en az 100 milyon euro yatırım yapmayı taahhüt etmişdir" diye duyurdu.

Yeni başkan Rybolovlev "Ben bunu basit bir satın alma olarak görmüyorum. Ben ateşli bir futbol hayranıyım. Monaco, prenslik sportif takımların biri değil sadece, ama aynı zamanda prensliğin başlıca sembollerinden biri. Kulübün büyük bir potansiyel olduğuna inanıyorum. Ulusal ve Avrupa düzeyinde başarılara ulaşmak mümkün olduğuna inanıyorum" dedi. Bakalım PSG'den sonra başka bir zengin işadamınında girmesiyle Fransız takımları eski şaşalı günlerine dönüş yapabilecek mi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...