Reklam

Twitter

 

31 Aralık 2011 Cumartesi

Mancini: Balotelli oğlum olsaydı kıçına tekmeyi basardım...


Bir gün olsun Mario Balotelli ile ilgili haber girmeyelim ama o rahat durmuyor biz de yazmak zorunda kalıyoruz :) Yaramaz çocuğumuzun son vukuatı bir gece kulubünde sigara içerken çekilmiş fotoğrafının ortaya çıkması.

Manchester Ciy'nin hocası Roberto Mancini, Balotelli'nin sigarayla yakalanmasıyla ilgili yaptığı açıklamada. "Onun sigara içtiğinden haberim var. Bence sigara içmesi doğru değil ama ben ne onun annesiyim ne de babası. Eğer benim oğlum olsaydı hiç düşünmeden kıçına tekmeyi basardım. Onu bu konuda defalarca uyardım. Bunun iyi birşey olmadığını söyledim. Ancak Mario'nun çok içtiğini sanmıyorum. Günde 5 ya da 6 tane içiyordur. Hem İtalya'da hem de İngiltere'de bir çok oyuncu sigara içtiğini biliyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...