Reklam

Twitter

 

22 Aralık 2011 Perşembe

BJK ve Mahmut Özgener


Şike soruşturması kapsamında yazılı ve görsel basında aylardır çıkan haberler ve yayımlanan tapelerle adeta içli dışlı olduk. Gazeteciliğim hayatım boyunca böylesine adliye haberleriyle yatıp kalkacağım hiç aklıma gelmezdi doğrusu.

Bu süreçte herkes kafasına göre bir şeyler yazdı, çizdi ve söyledi. Fakat benim kafama takılan bir nokta var bu basında çıkan telefon dinlemeleri konusunda.
Tapelere göre dönemin TFF Başkanı Mahmut Özgener Beşiktaş’a ve Beşiktaş camiasına sanki biraz tepeden bakıyor. Aslında sanki de değil de ben biraz sert konuşan yorumcular gibi olmak istemiyorum.
Ama sert yorumculara da artık kızmıyorum böylesine bir futbol dünyasında sinirlenmemek elde değil.

Hele hele Mahmut Özgener’in, Yıldırım Demirören alehinde yaptığı telefon konuşmaları.
Demek ki, Demirören TFF’nin bu eski başkanına o dönemlerde kızmakta yerden göğe kadar haklıymış.
Fakat aynı Özgener, Aziz Yıldırım’ın karşısında el pençe divane durmuş. Enteresan doğrusu.

Şike davası devam ettiği için bu konuda fazla yazmayacağım. Adalet öyle veya böyle mutlaka yerini bulacaktır.

Beşiktaş camiasını böylesine küçük gören bir TFF başkanı karşısında, Beşiktaş muhalefet ve yönetimi ile birlikte tek yürek olması gerekirdi.
Ama olamadılar, hala da olamıyorlar maalesef.

Konuyu Serdal Adalı’ya getireceğim.
Sayın Adalı’yı cezaevinde ziyaret etmiştim. Bana suçsuz olduğunu söyleyerek yeni yasanın çıkmasını da umursamadığını söylemişti. Sadece bir an önce yargılanmak ve kendisini aklamak istediğini dile getirmişti.

Serdal Adalı çok iyi bir Beşiktaşlı ve çok da iyi bir insandır. Onu kendisi istemediği halde başkan adayı göstermek yerine, eski görevine dönme konusunda ikna etmeye çalışsınlar bence.
İnanın böylesi Beşiktaş camiası için daha hayırlı olacaktır.

Eğer bu camia gerçekten kenetlendiği zaman, Mahmut Özgener gibi TFF başkanlarının, önünde saygıyla eğileceği bir camia olur.

Şerefli ikincilikleriyle övünen bir kulüp, böyle insanlara kendilerini yem etmemeli.
Söz konusu Beşiktaş ise camianın içinde yaşanan her şey teferruat olmalıdır.

Serdar SARIDAĞ

1 yorum:

  1. Adalının istemediği başkanlık değil..yd ile bir arada durmak..hal böyleyken eski görevine nası döndüreceksin?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...