Reklam

Twitter

 

23 Kasım 2011 Çarşamba

Nuri Şahin: Biliyorum iyi oynamadım


Dün akşam UEFA Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde Dinamo Zagreb karşısında ilk kez Real Madrid formasını giyen Nuri Şahin maçla ilgili görüşlerini İspanyol basını ile paylaştı.

Real Madrid'in 6-2 gibi farklı bir skorla geçtiği maçta 90 dakika sahada kalan mili futbolcumuz "'90 dakika sahada kalmak benim için çok önemliydi ama biliyorum iyi oynamadım. Benim için çok iyi bir maç oldu. Çok önemliydi çünkü 6 aydır 90 dakika maça çıkmamıştım. Çok fazla golün ve iyi bir futbolun oynandığı güzel bir maç oldu ama vasat oynadığımı biliyorum, henüz yüzde 100 formda değilim. Futbolumu geliştirmek için çok çalışmak zorundayım" açıklamasını yaptı.

Bu arada Nuri'yi ilk defa ilk 11'de sahaya süren ve hiç oyundan almayan teknik direktör Jose Mourinho ise genç futbolcuyla ilgili, "Kalitesini gösterse de, henüz düşük ritmde ve güvensizlikle oynuyor. Nuri henüz hazırlık döneminde. Sezon öncesi hazırlık Temmuz'da olur ama onun için Kasım'da. Bu maç onun için olağanüstü oldu. Onu, Alman liginin en iyi futbolcusu olarak transfer ettik ve henüz o futbolcu olmadığını biliyoruz. Daha çok korunması için Hamit ve Granero'yu oyuna aldım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...