Reklam

Twitter

 

25 Kasım 2011 Cuma

Jem Karacan'ı ilk önce Galatasaray sonra Beşiktaş elinden kaçırmış...

Reading FC takımında forma giyen Jem Karacan'la zamanında Türkiye'de iki büyük takımın elinden kaçırdığı ortaya çıktığı. İngiliz getbracknell sitesinde yer alan habere göre babası Türk annesi İngiliz olan Karacan'ın 14 yaşında Galatasaray'ın alt yapısına geldiği ortaya çıktı. Babasının ısrarı üzerine 1 aylık bir deneme için gelen Jem Karacan'ın yaşadığı dil problemi nedeniyle kendisine teklif edilen sözleşmeyi geri çevirdiğini açıkladı.

22 yaşında olan ve 21 yaş Milli Takımımızda forma giyen oyuncuyla 2009/2010 sezonu başında transfer etmek için girişimlerde bulunduğu belirtildi. Karacan "Bir kaç yıl önce neredeyse Beşiktaş'a gidiyordum ama buradan ayrılmak istemedim daha çok gençtim" diyerek zamanında Siyah-Beyaz'lı ekibin kapısından döndüğünü anlatmış.

Jem Karacan yaptığı açıklamada "Babamın benim Galatasaray'da oynama hayalini bir gün gerçekleştirmek istiyorum.  Ama ben şu an Reading'in oyuncusuyum ve burayı seviyorum" dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...