Reklam

Twitter

 

7 Ekim 2011 Cuma

Stavrum: Tayfur'un ismini duyunca dehşete düştüm....


Beşiktaş'ın eski oyuncusu Arild Stavrum İngiliz Daily Record sitesine verdiği söyleşide Türkiye'deki şike soruşturmasını anlatmış. Stavrum Türkiye'de oynadığı zamanda hiç şike olayı ile karşılaşmadığını söyledi. Oyuncu "Gerçekten ben şüpheli olduğunu düşündüğüm herhangi bir sonuç ya da maç hatırlamıyorum. Soyunma odasında konuşmalar olurdu Türkçe konuştukları için ne olduğunu bilmiyorum"  dedi.

Eski takım arkadaşı Tayfur Havutçu'nun şike soruşturmasını sonucunda tutuklananların arasında isimini görünce rahatsız edici bulduğunu açıklamış.  Norveçli oyuncu "Eski kaptanım Havutçu'nun isiminin böyle bir soruşturmada geçmesi beni dehşete düşürdü" açıklamasını yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...