Reklam

Twitter

 

29 Ekim 2011 Cumartesi

Friedel: Ali Sami Yen'deki atmosfer hayatım boyunca görmedim


Galatasaray'ın unutulmaz kalecileri arasında yer alan Brad Friedel Dail Mail gazetesine kariyerini Galatasaray'a borçlu olduğunu anlatmış. İşte o söyleşi...

Tottenham forması giyen Friedel bugünki soğukkanlılığını tamamen Ali Sami Yen stadında yaşadım atmosfere bağlı olduğunu açıklamış. "Ben 90 yılların ortasında Türkiye'de geçirdiğim zaman, kariyerim için gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Baskı altında oynamak gerçek çok önemli bir deneyim. Orada iken benim karıyerim başlarıydı ve derim cilt değiştirdi" dedi.

Amerika'lı kaleci "İstanbul'da Ali Sami Yen stadyumu benim şimdiye kadar gördüm en inanılmaz atmosferdi. Özellikle Beşiktaş ve Fenerbahçe'ye karşı oynamak unutmazdı. Ben her zaman taraftarlar ile çok güzel bir ilişkim vardı. Futbol oynamak için harika bir yer ama, kaybetmesi durumunda bile bu sizin suçunuz değil. Ben bir derbi maçı kaybettikten sonra hatırlıyorum taraftar bizim otobüs yuvarlamaya çalıştı polis kalkanları ve coplarla gelinceye kadar otobüsün içinde yan yana devrildik. Daha çılgın görüntüyü ise bir Fenerbahçe maçı sonrası eve dönünce gördüm. Benim dairenin pencere camlarının kırılmıştı ve katta Fenerbahçe renkleri ile boyalı tuğla bulundu" diye anlattı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...