Reklam

Twitter

 

26 Eylül 2011 Pazartesi

Ujfalusi: 80 bin kişilik stada 25 bin taraftar geldi...


Galatasaray çek oyuncusu Tomas Ujfalusi ülke basınına Galatasaray ve Türkiye'deki yaşamı hakkında kısa bir söyleşi vermiş. Türkiye Ligi ile İspanya Ligi'ni karşılaştırılması istenilen oyuncu  "“Türkiye'de lig geç başladı. O yüzden ligle ilgili çok bir şey söylemek için erken. Ancak İspanya'dan çok farklı bir lig olduğu kesin. La Liga çok daha kaliteli bir lig ama Türkiye ligi de kötü bir lig değil.” açıklamasını yaptı.

Ujfalusi Galatasaray ile ilgili olarak ise “Biraz daha iyi olmamız lazım. Çok güçlü bir takımız ve Fatih Terim hepimizle çok iyi ilgileniyor. Oynadığımız maçlarda çok gereksiz hatalar yaptık. Hocamın beni oynattığı yerle ilgili her hangi biri sorunum yok. Ben bir profesyonelim, her türlü zorluğa göğüs gerebilirim. Bu herkes için geçerli olmalı.”

Galatasaray taraftarıyla ilgili görüşü istenilen oyuncu “Taraftarımız bizimle heryere geliyor ve hepsi gerçekten muhteşem. Bunun karşılığındanda bizden doğal zaferler bekliyorlar. Ancak stadyumdaki olay da bir gariplik var ilk maçımız olan İstanbul BŞB maçında 80 bin kişilik stadda oynadık ve bizi sadece izlemeye 25 bin taraftar geldi. Bu duruma İspanya'dan da alışığım. Daha sonra Samsunspor maçında daha küçük bir stadda oynadık ve ful çekti ama zemin gerçekten  çok kötüydü.”

Ujfalusi takımın beklentileri yüksek olduğu için baskının Atletico'dan çok daha fazla belirtirken "Atletico'da kazandığımız başarıları hayal bile edemezdim. Galatasaray büyük bir kulüp ve büyük kupaların hayalini kurabiliyorum. Çok güçlü bir takımımız var ve şampiyonluk için oynayacağız.” dedi

Galatasaray'daki bir diğer vatandaşı Milan Baros'un durumu ile ilgili olarak ise "Baros'un durumu iyi, bence iyi oynuyor. Onun ailesi burada, birlikte vakit geçiriyoruz. Genelde evdeyim ve dinleniyorum. Bazen arkadaşlarımla yemeğe veya kahve içmeye çıkıyorum.” dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...