Reklam

Twitter

 

30 Eylül 2011 Cuma

'Stoke City kesinlikle Rugby takımı'

Dün akşam Stoke City-Beşiktaş maçını seyrederken bir ara şu günlerde oynanan Dünya Rugby Kupasının bir maçına mı denk geldim acaba diye geçirdim içimden! Her kornerde hatta Delap'ın korneri aratmayan taç atışlarında ceza sahası içinde bildik Rugby maçını aratmayan görüntüler  ortaya çıktı. Keşke Carvalhal buna bir önlem alarak Beşiktaş'lı futbolculara Amerikan Futbolu'nda kullanılan ekipmanları giydirseymiş.



Maç sonunda da futbolcular ve Beşiktaş Teknik Direktörü Carlos Carvalhal oyunun ne kadar sert geçtiğini, oyuncularının her tarafının yara bere içinde olduğunu söyleyince internette acaba Stoke City'nin Rugby takımı var mı diye ufak bir araştırma yapayım dedim. Araştırma sırasında Stoke City'nin oyun tarzını sert bir şekilde eleştiren Arsenal Teknik Direktörü Arsene Wenger'in demecine rastladım. Wenger'in geçen sene Stoke City'nin hocası Pulis'in oyun tarzını sert bir şekilde eleştiren sözleri arasında aradığım kelimeyi buldum. Wenger Stoke City'nin bir Rugby takımı olduğunu iddia ediyordu!

Artık bu sözün üzerine daha fazla araştırmaya gerek yok diyorsanız bir de Stoke City taraftarlarının Arsenal maçında kendi takımları için ne dediğine bakalım...



Savaş Sarıdağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...