Reklam

Twitter

 

29 Eylül 2011 Perşembe

Nuri Şahin: Real Madrid'de ihtiyaç duyulan biri olacağım


Real Madrid'e transfer oldukdan sonra yaşadığı sakatlıklarla kötü günler yaşayan Nuri Şahin, Almanya'nın Sky televizyonuna konuştu. Şahin sahalara ne zaman döneceği hakkında kesin bir tarih vermese de tedavisinin beklenenden iyi gittiğini, programın 1 hafta önünde olduğunu söyledi.


Genç yıldız "Önemli olan güçlü ve iyi olmam, ne zaman döneceğimi söyleyemem. Çevremdeki insanlar, takım arkadaşlarım bana çok sahip çıktı. Gerek ben gerekse Hamit olsun her ikimizi de iyi kucakladılar. Yapabilecekleri kadar bize yardım ediyorlar ve biz de elimizden geldiğince uyum sağlamaya çalışıyoruz. Bu konuda hiçbir sorun yaşamadım, tam tersine olağanüstü iyi gidiyor. Herşeye rağmen çok iyi hislerim var. Doğru yerde olduğuma inanıyorum ve Real Madrid'de ihtiyaç duyulan biri olacağım'' dedi.

Nuri, teknik direktörü Jose Mourinho'yla ilgiliyse  "Takım nasıl yönetilir gördüm. Benim için çok basit bir şekilde dünyanın en iyisi'' diyerek övdü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...