Reklam

Twitter

 

25 Eylül 2011 Pazar

'İlk kez topun Beşiktaş'ı sevdiğini gördüm'


Milliyet Gazetesi Muhabiri Serdar Sarıdağ ile Beşiktaş'ın Antalyaspor ile yapacağı maç öncesi sorularımızı yanıtladı

Beşiktaş, Bursaspor’u şansa mı yendi?
Beşiktaş son dakikalarda iki gol bulunca şanslı sayılabilir ama Carvalhal’ın maçtan sonra şansınızı kendiniz yaratırsınız sözlerinin altına imzamı atarım. Şans yaratılır. Farkında olursunuz ya da olmasınız. Kimi zaman şans insan odaklıdır. Hatırlanacağı gibi Zapotocny de İnönü’deki maçta son dakikada atmıştı. Düşünün bonservisi senin elinden olan bir futbolcu son dakikalarda sana gol atıyor ve Bursa  o sene şampiyon oluyor. O zaman devrim dedik de Beşiktaş’ın ki neden şans oluyor. Dönüşte feribotta sohbet ettiğim bir yöneticinin sözleriyle bitiriyorum bu sorunun cevabını: İki sezondur bu yönetimdeyim. İlk kez topun bizi sevdiğini gördüm.

Bu akşamki Antalyaspor maçından nasıl bir sonuç çıkar?
Zor bir maç olma olasılığı yüksek. Beşiktaş neredeyse iki de bir maç yapıyor. Diğer takımlar da yapıyor ama Beşiktaş bu maçtan sonra Manchester United ile berabere kalan Stoke City ile de oynayacak. Akıllarda hem o maç, hem bu maç. Bu nedenle zor bir gece olacak ama Beşiktaş erken gol bulursa Antalyaspor freni patlamış ve yokuş aşağıya giden bir kamyonun önünde bulabilir kendini. Beşiktaş aradığı golü bir türlü bulamazsa kaygan zeminde patinaj yapan panik halindeki kamyon şoförüne dönebilir. İşte bu anda taraftar faktörü ön plana çıkarsa Beşiktaş direksiyonu toparlayabilir.

Stoke City’de Jones’un sakatlığı Beşiktaş için artı bir durum mu?
Kesinlikle artı bir durum. Çünkü ben Ankaragücü maçından sonra Carlos Carvalhal ile Stoke City hakkında konuşmuştum. Bana öncelikle Bursaspor maçını düşündüğünü söyleyen Portekizli, Stoke City’deki Jones’dan çekindiğini ve ona göre bir önem almaya çalışacağını söylemişti. Sakatlık bir oyuncu için gerçekten de üzücü ama Beşiktaş lehine gelişen bu durumu, Carvalhal’ın iyi değerlendireceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...