Reklam

Twitter

 

26 Temmuz 2011 Salı

Carlos: Muz atanı affettim


Geçtiğimiz günlerde maç sırasında Brezilyalı veteran oyuncu Roberto Carlos'un önüne muz atılmıştı. Krylya Sovietov formasını giyen yıldız oyuncu bu olayla ilgili konuştu. Rus televizyonuna verdiği demeçte Carlos "Bana muz atan kişi ruhsal sorunu olan biriymiş. Evde çeşitli sorunlar yaşıyorum. Ben onu affetim ama umarım böyle bir olay tekrar yaşanmaz. Hayat devam ediyor" dedi.
Mart ayında da soyunma odasına giderken yine birisi Carlos'a muz uzatmıştı. Brezilya'lı oyuncu "Bu olaylardan dolayı Rusya'yı terk etmeyi düşünmüyorum. Burada insanların ilgisinden ve bana olan sevgisinden çok memnunum. Burada her gün yeni birşey öğreniyorum. Rusya'da çok mutluyum" diye açıklamada bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...