Reklam

Twitter

 

26 Haziran 2011 Pazar

Vargas: Kararımı bugün vereceğim


Venezüellalı orta saha oyuncusu Ronald Vargas dün Galatasaray’ın kendisiyle ilgilendiğini doğrulamıştı. Vargas gelen tekliflerle ilgili ülke basınına verdiği bir başka demeçte bugün kesin kararını vereceğini açıklamış.
Club Brugge’de top koşturan 24 yaşındaki oyuncu  'Galatasaray ilgilendiği doğru ama henüz bir konuşma yapmadık. Portekiz'den aradılar, oradan da bir teklif var. Zaman var ama ben bugün çözmek istiyorum artık" diye konuştu. Dizinde yaşadığı sakatlıkla ilgilide konuşan Vargas "Doktorum beni çok iyi buldu. Bu hafta koşulara başladım ve hiç ağrı hissetmedim. Kendimi riske atmayacağım iyileşmeden oynamayacağım. Bu da Eylül ayını geçebilir" dedi. Bu arada Dün Belçika internet site RTL Spor konuşan, Bruges genel müdürü kendilerinen Vargas için resmi bir teklifin gelmediğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...