Reklam

Twitter

 

25 Haziran 2011 Cumartesi

Stancu: Terim'le yüz yüze görüştüm


Bogdan Stancu Romanya basınına Galatasaray'daki son durumu hakkında konuşmuş. Stancu başka takıma gönderileceği yönündeki spekülasyonlar hakkında "İmparator Fatih Terim'den güvence aldım" diye konuştu.
Genç oyuncu basına "Fatih Terim'le Romanya-Bosna maçını izlemek için geldiği maçta Fatih Terim ile yüz yüze 15 dakika konuştuklarını ve beni vermek gibi bir niyetinin olmadığını" söylediğini açıkladı. Stancu sözlerine "Fatih Terim ile buluşmadan önce çok endişeliydim. Hagi ve Popescu Terim'le güzel işler başardı, umarım bende bu başarıları yaşabilirim" dedi.
Elmander'le aynı mevkilerde oynamısı kadroya girme şansını zorlar mı? sorusana "Elmander iyi bir oyuncu biliyorum ama takım içinde rekabetin olması beni korkutmaz. Takıma iyi oyuncuların gelmesi Galatasaray'ı güçlendirir. Rekabete her türlü varım" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...