Reklam

Twitter

 

26 Haziran 2011 Pazar

Popescu: En güzel övgüyü bir Fenerliden aldım


Galatasaray'ın UEFA Kupası finalinde son penaltıyı atıp kupayı kaldırmasını sağlayan Romanya'lı oyuncu Gica Popescu Pro TV'deki söyleşinde en güzel övgüsünü bir Fenerbahçeli taraftardan aldığını açıkladı.
Popescu tatilde gittiği Dubai'de bir restoranda yaşadığı olayı şöyle paylaştı: UEFA kupasını kazandıktan sonra Dubai'ye tatile gittik. Restoranda arkamda birilerinin Türkçe konuştuğunu duydum. Arkamı döndüm ve o kişiyle göz göze geldim ve gülümsedim. Akşam tekrar yemeğe indiğimde masamda bir şampanya vardı. Garson şampanyanın parasının ödendiğini söyledi. Kabul etmeyip ödemek istedim ama o sırada arkamdan Türk olan kişi seslendi "Ben Fenerbahçe taraftarıyım ve Galatasaray'dan nefret ediyorum ama Türk futboluna yaptığınız katkıdan dolayı teşükkür ederim ve seni seviyorum. Bu şişeyi ülkeme yaptığınız hizmetler için kabul edin" dedi. Bu Türkiye'de aldığım en güzel iltifatdı.

1 yorum:

  1. Bunun neresi ders gibi. Bir fenerbahçeli Galatasaraylıyı tebrik edecek. olacak iş değil. Ben bir Fenerbahçeli futbolcuyu görsem tebrik etmem tekme tokat dalarım. Bu işin doğrusu da budur. Rakip takımın oyuncusunu tebrik etmek de nonoşluktur.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...