Reklam

Twitter

 

30 Haziran 2011 Perşembe

Holosko'dan haber var


Slovak basınına konuşan Holosko Beşiktaş'a dönmek için sabırsızlandığını söylemiş. Geçen yıl Dünya Kupası nedeniyle tatil yapamayan oyuncu bu sene Slovakya, Londra, Çek Cumhuriyeti ve Amerika'ya tatil için gezmiş.
Basın bugün İstanbul'a dönen futbolcunun "Bir yandan, ailemden ayrıldığım için üzülüyorum ama diğer taraftan, futbol ve yeni hedefler için sabırsızlanıyoruzm" diye açıklamada bulundu. Holosko "Besiktas ile hala, iki yıllık bir sözleşmem ve ben Türkiye'ye takım değiştirmek için gitmiyorum. Ben hep söylüyorum Beşiktaş benim için her zaman ilk etapta ve kendimi şu an çok iyi hissediyorum." dedi. Site ayrıca Türkiye'deki Federasyon seçimlerin sonucunda Süper Lig'de yabancı kotası tekrar ayarlanabilceği bu yüzden Beşiktaş'ın Holosko ile ilgili net bir açıklama yapmadığını okuyucularına not düşmüş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...