Reklam

Twitter

 

28 Haziran 2011 Salı

GUTİ: Uyum sorunu yaşadım


İspanyol yıldız Guti İbiza'da tatilini sürdürürken İntereconomia kanalına verdiği demeçte ağırlıklı olarak Real Madrid'le ilgili konuştu. Beşiktaş'a transferi ile ilgili soruya "İstanbul'daki ilk 4-5 ayım zor oldu. Uyum sorunu yaşadım" diye cevapladı.

Real Madrid'den soğuk bir şekilde uğurlandığını söyleyen yıldız oyuncu "Daha iyi bir uğurlamaya olduğumu düşünüyorum.  Santiago Bernabeu'da  veda etmem için Real Madrid'in benimle konuşmasını ve her iki taraf için uygun bir tarih bulunmasını beklerdim"  dedi.

Futbolcu olarak artık Real Madrid'de dönmesinin artık zor olduğunu anlatan oyuncu. Belki bundan sonra futbolcu kulübe yardım edebileceği görevlerde yer almaktan memnun olacağını söyledi.  Mourinho ile çalışmak isterdim diye konuşan İspanyol oyuncu Madrid'in çok iyi transferler yapmasına rağmen benim gibi bir oyuncunun eksikliğini duyduğunu ifade etti. Mesut Özil'i Guti'ye benzetmelerine ise "O en yakın oyuncu ve çok daha gelişir" Real Madrid'in yıldızı Cristiano Ronaldo ile Barcelona'nın yıldızı Lionel Messi arasında seçimini Messi'den yana kullanan Guti, "Ronaldo'yu eleştirmiyorum, belirleyici bir futbolcu ama henüz önemli maçlarda gerekeni veremedi ve Messi düzeyine çıkamadı. Bu yüzden Messi'yi onun üzerinde görüyorum" dedi.  Madrid'in transfer politikasını eleştiren Guti, altyapıdan kimse çıkmıyor ve Iker şu an tek başına orada lider. Onun bu durumuna üzülüyorum diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...