Reklam

Twitter

 

3 Nisan 2012 Salı

105 yaşındaki fanatik sonunda Kobe Bryant ile tanıştı...


Blogu daha önce takip edenler 105 yaşındaki Allene Wynn hatırlayacaklardır. Kendisi fanatik bir Lakers hayranı... Hastalığından dolayı çocukları ve torunlarının bile ismini hatırlamakta zorlanan fanatik taraftarımız Lakers'ın herşeyini çok iyi biliyor. Duvarına Lakers ile ilgili haberleri kesip yapıştıran Allene 105 yaşını Staples Center'da oynanan Lakers Hornets maçında kutlamış.

Kobe Bryant ile tanışma fırsatı bulan Allene Wynn "Ben yıllarca onu karşılamak için bekledim. Ona dokundum , onunla el sıkıştım ve ona sarıldım. Ben ona "Sana sarılmam için bekle bebeğim" dedim. Ona ayrıca "Ben bu kadar yolu geldim ve ben   üzgün şeyler görmek için istemiyorum"  diye konuştum.

Kobe olmasa bile takım yaşlı fanatik taraftarlarını üzmemiş ve maçı 88-85 kazanmış. Kobe ise 11 sayı üreterek pek iyi bir performans ortaya koymamış. Acaba neden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...