Reklam

Twitter

 

9 Ağustos 2011 Salı

Quaresma: Kötü birşey olsa bile Beşiktaş'ta devam edeceğim


Ricardo Quaresma Portekiz TVI kanalı için verdiği özel bir röportajda Sporting Lisbon'un sevdiği bir kulüp olduğunu ama Türkiye'de mutlu olduğunu açıkladı. Yıldız oyuncu Beşiktaş için oynamaya devam edeceğim ve milli takıma dönmek için çalışacağım dedi. İşte söyleşiden bir bukle

Türkiye'de kendini nasıl hissediyorsunuz?
Ben bu ülke, bu şehir, bu kulüpte çok mutluyum. Burada çok iyi karşılandım. Yapmam gereken tek şey, taraftarın bana verdiği desteğe takımın kazanmasını sağlayarak teşekkür etmek.

Geri dönme konusunda konusunda iyimser misin?
Ben hep ülkemi dışarıda iyi temsil etmek istedim bu nedenle işimi iyi yapmaya devam edeceğim.

Sporting Lisbon'un ilgisi vardı. Görüşmeler oldu mu?
Sporting seviyorum ve her zaman saygı duyacağım bir kulüp, ama benimle bir görüşmeleri olmadı. Bu haberler Portekiz'de nasıl ortaya çıktığını bilmiyorum.

Türk futbolunda skandal senin Beşiktaş'taki geleceğin etkileyebilir mi?
Hayır, sanmıyorum. Şu anda ben sadece Beşiktaş'ı düşünüyorum. Her şeyi en iyi şekilde çözülebileceğini inanıyorum. Bu konuda endişeli değilim.

31 Ağustos Beşiktaş'ta olacak mısın?
Ben kötü birşey olsa bile Beşiktaş'ta devam edeceğim.

Hugo Almeida'yı Benfica transfer etmek istiyor
Almeida dünyanın heryerinde oynayabilecek bir oyuncu. Eğer almeida Benficada mutlu olacaksa onun için mutlu olurum.

Cardozo ve Hugo Almeida  takasında kim kazanır?
Biz iki büyük oyuncu hakkında konuşuyoruz, fakat Benfica daha kazançlı olur
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...