Reklam

Twitter

 

22 Ağustos 2011 Pazartesi

İşte Getafe formalı Guiza


 Bugün taraftar onunda imza töreni ile resmen Getafe'li olan Guiza yeni formasıyla Coliseum Alfonso Perez Stadı'nda basına poz verdi.

Getafe ile 3 sezonluk sözleşme imzalayan golcü oyuncu "Fenerbahçe'de başarılı olduğuma inanıyorum. Bir lig kupası, bir de süper kupa kazandım. Orada lig şampiyonluğu hiç de kolay değil. Getafe'de başarılı olmak için çok arzuluyum" dedi.

Güiza sözlerine "Burası evim gibi. Kariyerimin en başarılı dönemlerinden birini burada yaşadım. Bu başarıları tekrarlamak istiyorum. Türkiye'deyken kız arkadaşımla birlikte İspanya'daki maçları, Getafe'nin karşılaşmalarını hep izledim. Geçen sezon oldukça zorlanan Getafe'nin bu sezon daha iyi olmasına yardımcı olmayı hedefliyorum.'' diye sonlandırdı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...