Reklam

Twitter

 

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Balotelli: Ben evimi özledim


2010 yılında Inter'den, Manchester City 28 milyon euro'ya transfer olan Mario Balotelli, İngiliz yaşal şekline uyum sağlam için mücadele ettiğini söyledi. Yıldız oyunca açıkça "Manchester sevmiyorum" diyerek isyanını dile getirdi.
Manchester City ile Inter arasından dün yapılan hazırlık maçı sonrası Sky Sport İtalya'nın konuşan Balotelli "Manchester, şehir sevmiyorum orada mutlu değilim. Mancini ve takım arkadaşlarımla problemlerim yok ama bu hayatta herşeye sahip olmanızı sağlamıyor." dedi. Oyuncu sözlerine şöyle devam etti "Ben Milan'ıda özlemedim ben Brescia'daki evimi özledim. Ailemi ve arkadaşlarımı özlüyorum ama İngiltere'de bu deneyim benim büyümeme yardımcı olacağını düşünüyorum. Benim 5 yıllık sözleşmem daha var ama sonuna kadar kalırmıyım bilmiyorum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...