Reklam

Twitter

 

1 Temmuz 2011 Cuma

Elmander Bolton'a salladı


Galatasaray'ın yeni oyuncusu Johan Elmander eski takımı Bolton'a kendisine yapılanlardan dolayı eleştirdi. Bolton'da kendisini sağ kanatta oynattıkları için istediği performansını bir türlü gösteremediğini açıkladı.
Oyuncu İsveç'in Tidning Alingas gazetesine verdiği demeçte "Beni bir türlü kendi mevkimde oynatmadıkları için çok şaşırdım. Benden şüphe edenler için artık bir fırsatım var. Türkiye'nin en büyük takımlarından biri olan Galatasaray'a tranfser olduğunu ve artık yeni bir sayfa açtığını" diye konuşmuş.  Elmander sözlerine "Galatasaray'a gitmek zor bir karardı çünkü burada kendimi ispatlayamadım. Şimdi tek amacım İngiltere'de benden şüphe edenlere neler yapabileceğimi göstereceğime inanıyorum."  dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...