Reklam

Twitter

 

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Serdar Sarıdağ ile Soru-Cevap

Milliyet Gazetesi'nden Serdar Sarıdağ epeydir ara verdiğimiz soru cevabın ilk konuğu oldu ve sizden gelen sorulara cevapladı...
Emrah Yasef ‏@Eremitess
Acaba Terim'in cezası derbiye denk geldiği için yine (!) ertelenir mi?

Benim bildiğim Fatih Terim'in cezası bir yıl olarak ertelendi. Bu da erteleme tarihinden bir sene sonraki zamana denk gelen maçlar olur diye düşünüyorum.

Mert Kartal ‏@mert_1903jk
Sayın Sarıdağ sizce golcü transferi olacak mı?

Golcü transferi olabilir ama bu alınacak isim tam bir forvet değil de kanat özellikle hücum elamanı olur.

erhannurhaner ‏@erhannurhaner
NTVspor Q7 takımda kalıyor demiş ama ben bunla ilgili link görmedim aslı astarı var mıdır?
Taraftarın çok sevdiği bir oyuncu. Ama Samet hocanın ağzından duyduğum kadar Ricardo Quaresma'nın takımda kalması zor gibi geliyor bana.

Milliyet Yıldırım Demirören'in gazetesi olduğu için Fikret Orman yönetiminden gerekli yakınlığı görüyorlar mı? Yoksa dış kapı muamelesi mi?
Yıldırım Demirören'in gazetesinde Beşiktaş muhabirliği yaptığım için Fikret Orman yönetimininden ne bir baskı, ne de bir dışlanma görmedim tersine çok sıcak yaklaşımları var. Kişiliğimiz ve işimizdeki dürüstlük bu sıcak yaklaşımın en önemli iki unsuru.

Milliyet gazetesinde Jo Cole gelecek diye yazdı. Kulüpten hiçbir haber çıkmadı. Bundan böyle kim gelecek?
O haberi ben yazdım. Sağlam ve güvenilir bir kaynaktan aldım. Şu an için o mevkiye yapılacak transfer gündemde yok. Ama gündeme geldiği zaman oraya alınacak isimlerden biridir Joe Cole.

Feda diyorlar sürekli para harcıyorlar. Yurt dışı sehayat ve kamplar... Oyuncu tranfserleri ne olacak?
Yurt dışı kamplarında kulüpler kimi zaman hiç masraf yapmaz. Genelde bedava konaklarlar. Çünkü kamplardaki maçların bilet, sponsor ve yayın gelirleri kampı organize eden şirketlere kalır. Bu nedenle kulüpler para ödemeden kamplarını bedavaya getirir. Kimi zaman para bile alırlar. Oyuncu transferlerinde bütün yoğunluk Ospina üzerinde.

Atomphysikstudent ‏@Atomphysik
Gençlerin hangisi hazır durumda? Oğuzhan ve Olcay nasıl? Aybaba'nın takımla diyalogu nasıl? Takımda arkadaşlık nasıl?
Gençlerden özellikle Muhammed, Erkan Kaş, Mertcan Demirer, Mertcan Aktaş, Sezer Özmen ve Kadir Arı öne çıkan isimler. Oğuzhan ve Olcay kesinlikle uyum sorunu yaşamaz ve iki side takım oyuncusu. Yararlı olacaklarına ben inanıyorum. Samet Aybaba'nın futbolcularla diyaloğu çok iyi. Sonuçta yılların tecrübesi var Samet Aybaba'da. Yıldız transferlerinden daha önemli olan şey bana göre huzurdur. Arkadaşlık ve Huzur ortamı üst seviyede. Bu konuda İbrahim Toraman mükemmel bir kaptanlık örneği sergiliyor.

Erhan İman ‏@lordunyeri
Q7'den indirim istendimi sağ açıkta kim oynar?
Quaresma ile sözleşme konusu hiç konuşulmadı şu ana kadar. Sonrasında ne olur bilemem. Sağ açıkta Samet Aybaba şu sıralar Olcay ile Rıdvan'ı deniyor.

Umutcan Kurt ‏@isyan12345
Rıdvan vardı nasıl kapar mı formayı?

Rıdvan biliyorsunuz çok önemli bir sakatlık geçirmişti. Gerçekten yetenekli bir oyuncu ama forma kapması kolay değil çünkü takımda müthiş bir rekabet var.

Yüksel Çelik ‏@YukselCelik1971
Kaleci ve orta saha konusu ne durumda?
Kaleci çok büyük bir olasılıkla Ospina olacak. Orta saha ve forvet transferleri kamp sonrasına kaldı.

Tufan TANRIÖVER ‏@TufanTANRIOVER
Orta sahaya alınması planlanan oyuncu forvet arkasımı yoksa Ernst'in hücuma daha dönük olan bir ön libero mu?
Ön libero gibi. Ernst'in yerinde oynayacak bir oyuncu aranıyor. Ayrıca kanat özellikli bir forvet transfer edilecek.

Beşiktaş'ın en başarılı oyuncusu kimdir. Gençler hakkında düşünceleriniz. Kaleciler gerçekten çalışmıyor mu?
Hazırlık maçları oynanmadan en başarılıyı yazmak doğru değil şu aşamada. Gençlerin hepsi çok yetenekli. İş olsun diye kampa getirilmediler. Kalecilerde bir sıkıntı yok. Hepsi antrenmanlarına çıkıyor. Bir sakatlıkları da yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...