Reklam

Twitter

 

5 Temmuz 2012 Perşembe

Olcay Şahan: Kuntz hala büyük bir Beşiktaş taraftarı…


Beşiktaş'ın yeni transferi Olcay Şahan Transfermakt.de sitesine verdiği söyleşide Beşiktaş transferiyle ilgili detayları paylaşmış…
İşte o söyleşiden kısa bir özet

Transfermakt.de: Herşeyden önce tebrikler. Galatasaray'da seni isteyen takımlar arasındaydı nasıl oldu tercihin?
Şahan: Benim için şu anda sadece Beşiktaş önemlidir. Bu doğru Galatasaray ile görüşmüler oldu ama sonunda Beşiktaş'ı tercih ettim.

Transfermarkt.de: 1.FC Kaiserslautern CEO'su Stefan Kuntz Beşiktaş'ın eski oyuncusu. Transferinden sonra tekrar onunla konuşma fırsatın oldu mu?
Şahan: Evet görüştük ama imzadan öncede bir kaç telefonla konuştuk. Ben transfer hakkındaki görüşlerini aldım.O halen büyük bir  Beşiktaş taraftarı.

Transfermarkt.de: İstanbul'da uyum problemleri yaşayacağını düşünüyor musun?
Şahan: Hayır,  düşünmüyorum. Benim ailemin bir kısmı İstanbul'da  artı Süper Lig'de oynayan  bazı arkadaşlarım var.

Transfermarkt.de: Diğer liglerden teklifler aldın mı? Bundesliga'da kalmanı sağlayacak seçenekler oldu mu?
Şahan: Evet bazı teklifler oldu bunlar arasında Bundesliga kulüpleride vardı, ama ben Türkiye'de oynama kararı aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...