Reklam

Twitter

 

29 Temmuz 2012 Pazar

Kewell: Benim kötü bir adım vardı!


Galatasaray'ın eski yıldız oyuncusu Harry Kewell ülke basınına Ada'ya transferiyle ilgili enterasan açıklamalarda bulunmuş. Kewell Avustralya'nın Daily Telegraph gazetesine yaptığı açıklamada "İngiltere'den dört yıldır uzaktayım. Beni kimse görmedi bu zamanda. Benim için büyük bir problem bu. Bir de İngiltere'den ayrıldığımda benim kötü bir adım vardım çünkü çok sakatlık yaşadım. Galatasaray ve Melbourne Victory'de forma giydiğim 4 senede hep oynadım" diye konuşmuş.

Avustralya'lı oyuncu ailevi problemler nedeniyle tekrar İngiltere'ye dönmek istiyor. Oyuncunun adı Middlesbrough, Blackburn ve Swindon Town ile anılıyor. Kewell cephesinden gelen açıklamalar göre henüz bir anlaşma zeminin oluşmadığı ama kendisinin burada oynamayı çok istediğini eğer Ada'da tekrar forma giyerse çok mutlu olacağını söylemiş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...