Reklam

Twitter

 

17 Temmuz 2012 Salı

Eskişehirspor'un rakibinden ilginç suçlama: Sinsi Türkler...


Avrupa Ligi ön eleme maçında İskoçya'nın St. Johnstone takımıyla karşılacak olan Eskişehirspor'a rakipten ilginç bir suçlama geldi. İskoç takımının teknik direktörü Steve Lomas geçtiğimiz  günlerde Eskişehirspor'un Az Alkmaar ile yaptığı hazırlık maçını izlemek için gitmiş.

Lomas İskoç basınına "Rakibimiz görmek ve onların oyun sistemi hakkında fikir edinmek için izlemenin iyi olacağını düşündüm. Bana verilen esame listesine baktığımda yanlış numaralar olduğun fark ettim. Ben onların bazı oyuncularını daha önce tanıyordum. Bana verilen listede o isimlerin numaraları yanlıştı. Bu yapılan çok sinsici bir hareketti" diye açıklamada bulunmuş.

Tabii bunu tek taraflı dinliyoruz ne kadar doğrudur ama İskoç basını Eskişehirspor'un yaptığı hareket için 'Türkler hile yaptı" diye başlıklara taşımış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...