Reklam

Twitter

 

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bu parçayı kaleci Wright için çalıyoruz: Ben evimi özledim


Eski İngiltere Milli takımı kalecisi Richard Wright Ipswich Town'la yollarını ayırınca Preston North End ile bir yıllık anlaşma yaptı. Anlaşmanın üzerinden bir hafta geçmeden kaleci Wright takımdan ayrılmaya karar verdi. Gerekçesi ise çok şaşırtıcı:  Ailemden uzakta yaşayamam….

Kulübün sitesinden duruma açıklayan kaleci "Bir kaç gün için evimden uzak kaldım ve ben sadece ailemden o kadar uzakta yaşayamacağıma karar verdim" diye açıklama yaparak takımdan ayrıldığını açıklamış. Çocuklarının okulları yüzünden ailesini getirtemediğini söyleyen kalecinin bu açıklamaları İngiltere'de biraz dalga konusu olmuş. Ana tema ise ünlü kalecinin kıtalar arası transfer olduğunu sanması :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...