Reklam

Twitter

 

9 Temmuz 2012 Pazartesi

"Muhammed artık seni yazmayacağım diyorum ama..."

SERDAR SARIDAG

Ben bu akşam başka isimleri yazayım diyorum o yine yazdığım yazıların satır aralarına gizliden gizliye giriyor sanki. İyi oynasa da yazmayacağım diyorum ama o yine antrenmandaki çift kale maçta öyle bir gol atıyor ki, LigTV’den Atakan Kurt’a “Aaaaaaaa” dedirtti resmen. Yok canım çok abarttılar diyordum ama bu kampta gördüm ki, şu ana kadar kampın en iyi adamı. Onun adı Muhammed Demirci. Öyle bir gol attı ki herkes şut çekecek sandı o tıpkı Pascal Nouma’nın aşırtma penaltıları gibi avladı ağabeyisi Cenk Gönen’i. Hem önündeki üç kişiyle mücadele edicen hem de aynı anda kalecinin yerine bakıcan. Çok klas ve akıl dolu bir goldü.

Muhammed’ten geçelim Burak Kaplan’a.
Ben diyeyim 25, siz deyin 30 metre. Havada süzülen bir topu düşünün. Üst direğin iç bölümüne çarparak girdi kaleye. Burak Kaplan’ın bu golü de Muhammed’in golü gibi ayakta alkışlandı. Gol güzel ama Burak bugünkü idmanda pas hataları çok yüksekti. Bunlar düzelecek şeyler. Kesinlikle Burak Kaplan, Tayfur Havutçu’nun en büyük miraslarından biri olacak bu takıma.

Kampın en sessiz sakin isimlerinden biri olan Ümit Karaal da, kanat bindirmeleri ve yaptığı ortalarla dikkat çekti. Fikret Demirer’in oğlu Mertcan Demirer’e attırdığı goldeki ortasına söylecek lafımız yok. İnşallah yönetim, taraftar ve teknik heyet bu çocukları bir kenarda unutmazlar.

Bir diğer dikkat çekici isim Erkan Kaş dersek yalan olur çünkü Erkan’ı o kadar uzun süredir biliyorum artık benim dikkatimi çekmiyor. Bildiğiniz 11 numara. Sadece sol kanadın çizgi oyuncusu değil, forvetede yaklaştırabileceğiniz bir isim. Alt yapıda çok maçını seyrettim. Gerçekten hızlı ve seri bir oyuncu kanat bindirmeleri mükemmele yakın.

Antrenmanın ardından Samet Aybaba ile çok önceden sözleştiğimiz gibi teknik heyet ve basın mensupları kıran kırana bir dostluk maçı oynadılar. NTV’den Hakan Gündoğar’ın attığı golle maçı 1-0 galip bitirdik. Muhakak bunun rövanşı da olacak. Bir dahaki maçta sanırım Recep hoca da olur. Takımda tek 44 numara giyen Ersan Gülüm’e de kramponlarını verdiği için ayrıca teşekkürler.

İkinci başkan Ahmet Nur Çebi ile yaptığım bugünkü telefon görüşmesinde kampın nasıl geçtiğini sormuştu. “Başkanım son yıllarda gördüğüm en neşeli kamp” diye yanıtladım. “Aman nazar değmesin” dedi. Aynen Ahmet Nur Çebi’nin dediği nazar değmesin şu ana her şey yolunda gidiyor. Unutmayalım bir takımı için en önemli şey huzurdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...