Reklam

Twitter

 

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Eski sevgilisi Adriona'yı anlatıyor


Brezilya'lı golcü oyuncu Adriano ile geçen sene bir dönem birlikte olan İş kadını Luana Kisner ilişkilerinin ayrıntılarını ülke basınına anlatmış. Adriona'nın inanılmaz kıskanç biri olduğunu söyleyen güzel oyuncu ayrılmalarına rağmen hala dost olduklarını açıklamış. Kisner "Adriano' aşırı kıskanç biri ben ise özgür yaşamaya seven biriyim. Başkalarının kurallarıyla yaşayamazdım. Restoran sahibi olduğumdan dolayı pek çok arkadaşım var. Bu durumda onun beni çok kıskanmasına neden oldu" diyerek ilişkilerinin nasıl bittiğini anlatmış.

Luana Kisner oyuncunun çok beyefendi biri olduğunu söylerken "Bir parti sırasında eline mikrofanı aldı ve bana olan aşkını açıkladı. Daha sonra benim için bir şarkı çaldırdı. O bana her zaman büyük önem verdi" dedi. Oyuncunun performansı ile ilgili olarak övgü dolu sözler söylerken Adriona'nın şişman olmadığını düşündüğünü açıklamış. Aşk işte insanın gözünü kör ediyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...