Reklam

Twitter

 

25 Ocak 2012 Çarşamba

Carvalhal herkesin sevdiği bir insan olma yolunda depar atıyor



Milliyet Gazetesi’nde, Beşiktaş – Gaziantepspor karşılaşması için yazdığım maç analizinde, Carvalhal’ın attığı depar için “Ben olsam evden İnönü’ye koşardım” diye yazdım. O yazıyı tekrar yazsam, o satırın yerine “Ben olsam hızımı almaz, eski açığın oradan denize atardım kendimi” diye yazardım.


Eve döndükten sonra Beşiktaş’ın attığı o son dakika golünü defalarca seyrettim, hangi hoca olsa bu deparı atardı. Duygu patlaması, sevinç fışkırması, adrenalin depremi, ne derseniz deyin insanın bütün duygularının iç içe geçtiği bir an o son dakika golü.

Evet ofsayt ve faul var, doğrudur. Burası ayrı bir tartışma noktası. Ama yine de bütün bu olumsuzluklar Carvalhal’ın o sevincini hafızalardan sildiremez. Futbol adına insanların böyle görüntülere çok ihtiyacı var. 

Ben o deparı gördüğümde aklımda ne şike kaldı ne soruşturma ne de tapeler. İşte Carvalhal’ın bu doğallığı futbolcularını çok etkiliyor. Evet taktik ve teknik anlamda çok hataları var. Son beş maçtaki şansı kimse görmemezlikten gelemez tabi ki. Ama bir an olsun bütün bunları bir kenara bırakalım da, internetten Carvalhal’ın o deparını bir kez daha seyredelim.

Bu sempatik ve kibar Portekizli, muhakkak bu topraklarda arkasından bir eser bırakacaktır. Bu oynattığı futbolla mı yoksa doğallığı ve insancıl yönüyle mi olur bilemem ama bir iz bırakacaktır muhakkak.

Sanki genç Lucescu gibi bir imajı var. Carlos Carvalhal taraflı tarafsız herkesin sevdiği bir insan olma yolunda adeta depar atıyor. Basın toplantısında attığı deparın o anki sevinçten kaynaklandığını belirtecek kadar da rakip takımın hocasını düşünen birisi Bay Portekizli.

Serdar SARIDAĞ
Milliyet Gazetesi Beşiktaş Muhabiri

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...