Reklam

Twitter

 

23 Ocak 2012 Pazartesi

Balotelli'nin Günlüğü: Bana 4 maç ceza vereceklermiş...



23 Ocak 2012 Pazartesi
Sevgili günlük dün oynadığımız Tottenham maçında Scot Parker'ın kafasına kramponlarımla vurdum diye federasyon tarafından 4 maç vermeleri söz konusuymuş... Bu olaydan dolayı Tottenham'ın hocası Harry Redknapp bana epey bir öfkelenmiş... Ona sormak istiyorum 'Neden hep ben' belki kendisi bunun cevabını verebilir.

Neyse sevgili günlük FA dün maçın hakemi olan Howard Webb'in raporunu bakacakmış ama bu hareketi yaparken kameralara net bir şekilde yakalandığım için ve sicilimin kötü olması nedeniyle bana ceza vermeleri çok kuvettle muhtemel bir durummuş... O zaman sanada sorayım sevgili günlük "Neden hep ben"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...