Reklam

Twitter

 

24 Ocak 2012 Salı

Adamsın Abidal... Hem de öyle böyle değil...


Barcelonalı Eric Abidal ismini duyunca içinizde hemen bir sevgi oluşur... Özellikle kansere karşı verdiği mücadelesiyle herkesi kendine hayran bırakmıştı... Daha öncede paylaştığımız bir çok insani yardımları olmuştu ama bu hikaye bir başka dokunuyor insana...

Eric Abidal'in insanlığını öğrenmemizi ise 15 yaşında akciğer kanseri olan baba J. Garcia Serra'nın Katalan Herald gazetesine yazdığı mektup ile öğreniyoruz. Baba J. Garcia Serra mektubunda derki "Benimde 15 yaşında bir oğlumda karaciger kanseri ile mücadele ediyor. Aynı Abidal'in yakalandığı hastalık gibi ve oğlumda onun verdiği mücadeleyi örnek alıyor. Oğlum Juan Garcia bana "Baba bana Abidal'in formasını al. Ben de onun gibi mücadele edip kendi Şampiyonlar Ligi'ni kazanacağım dedi. O Abidal'in formasıyla ameliyathaneye gitti sonrasında yatağının kenarında durdu" dedi.
Operasyondan tam 5 ay sonra 5 Ocak'ta Barcelona'lı futbolcular çocukların bulunduğu kemoterapi servisini ziyaret ederler. Tüm çocuklarla uzun uzadıya sohbet ederler. Özellikle 32 yaşındaği Abidal daha çok ilgilenmektedir çocuklarla. Baba Garcia o anları şöyle anlatmış: "Oğlum Juan Garcia idolünü karşısında görünce göz yaşlarına boğuldu. Abidal kolunda bulunan Rolex Daytona saati çıkarıp oğluma verdi. Ne yaptıysak geri almasını sağlayamadık. Bana 'Bunun değerinin ne olduğu farketmez. Senin oğlunun mutlu olmasını istiyorum" dedi. O hepimizi kucakladı ve diğer hasta çocukları ziyaret etmeye devam etti. Oğluma baktım ve onun yüzündeği mutlu ifadeyi hiç unutamayacağım. Ben onun uzun zamandır mutlu görünmesini unutmuştum. Oyuncuların bu ziyareti her hangi bir ilaçdan daha fazlasını verdi çocuklara. Ailem ve benim için Eric Adidal her zaman bir idol olacaktır" diye mektubunu sonlandırmış.

Hikaye burada bitmiyor asıl tüylerinizi diken diken edecek detay Yahoo Sports'un araştırması sonucu ortaya çıkmış. Saatin fiyatını araştıran site değerinin 30 bin dolar olduğunu öğrenmiş. Bu saatin ise Şampiyonlar Ligi'ni geçen sezon kazanan Barcelona takımı için özel üretildiği ve tüm takıma dağıtıldığı kesin bir bilgi olmamakla birlikte paylaşılmış...

Ne demiştik başlıkta: Adamsın Abidal... Hem de öyle böyle değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...