Reklam

Twitter

 

12 Aralık 2011 Pazartesi

Sivasspor'lu Rasmusen: Ben evime dönmek istiyorum

Sivasspor'un sene başında Celtic'den kiraladığı Danimarka'lı Morten Rasmussen sporten.dk sitesine konuştu. Rasmussen 21 Aralık itibariyle Sivasspor'dan ayrılacağını belirtti. Oyuncu durumunu şöyle anlattı.  "Sivassporda kalıcı bir anlaşma yapabilmek için yeterli zaman alamadım. Aldığım süre zarfında kimse oynumdan etkilenemez tabii ki. Çok büyük hayal kırıklığı yaşadım. Ben burada aslında çok iyi başladım ve 3 gol attım ama sonra iki tane aptal sakatlık yaşadım. Hoca haklı olarak uzun süreli sözleşmesi olan oyuncuları oynatmayı tercih ediyor" dedi. 
Danimarka'lı oyuncu geleceğiyle ilgili olaraksa şöyle konuştu: "21 Aralık itibariyle sözleşmem sona eriyor. Ben tabii ki Ocak ayında Celtic'in hazırlık kampında yer alacağım. Aslında ben artık Danimarka'da oynamak istiyorum. Danimarka liginin çok iyi bir yönde geliştiğini düşünüyorum. Özellikle Avrupa Şampiyonası öncesi oynayabileceğim bir takıma gidip takımda yer bulmak istiyorum" açıklamasında bulundu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...