Reklam

Twitter

 

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Muslera: Artık yeni maceram Galatasaray


Galatasaray'ın yeni transferi Muslera Arjantin maçında yaptığı kurtarışlarla Urugay basını tarafından göklere çıkarıldı. 'Kahraman' başlıkları altında duyurulan haberlerde Muslera'nın maçla ilgili yorumlarıda yer aldı.
La Gazetta dello Sport'a konuşan Urugay'lı kaleci '"Bu maç için videolarla özel olarak hazırlandım ve özellikle Tevez'in vuruşlarını iyice analiz ettim. Penaltı atarkende aldığı eğimden nereye vuracağını tahmin ettim" diye yaptığı hayati kurtarışı anlattı. Lazio'nun bu performansından sonra pişmanlık duyduğunu düşünüyor musun sorusuna ise Muslera "Ben gerçekten ne düşündüklerini bilmiyorum. Ben tek bir şey düşünüyorum o da Peru maçı. Amacımız kupayı kazanmak. Daha sonra umarım artık yeni maceram olan Galatasaray'a odaklanacağım" diye açıklamalarda bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...